MyElectrica este o aplicatie utila tuturor clientilor Electrica Furnizare cu ajutorul careia au acces la contul de client si datele contului si contractului cu Electrica Furnizare. Descopera aplicatia MyElectrica, functii si modalitati de logare in cont MyElectrica.
MyElectrica login clienti
Exemplificam in cele ce urmeaza modul de login in aplicatie si functiile esentiale pentru aplicatia MyElectrica utile mai ales in cazul cand se transmite un index sau se plateste o factura.
Modalitati de autentificare in aplicatia My Electrica:
- Inregistrare cont pentru acces aplicatie – daca inca nu ai cont valabil la Electrica Furnizare;
- MyElectrica Login utilizator sau client – Vezi aici
- Activare cont;
- Plata factura online la Electrica Furnizare;
- Transmitere index Electrica Furnizare;
- Recuperare cont client.
Functii pentru aplicatia MyElectrica
Contul tău de client Electrica Furnizare.Gestionează online relația cu noi, simplu și rapid.
- Plătește facturile online
- Transmite index
- Vizualizezi detalii referitoare la contractul tău
- Activezi factura electronică.
In primele luni din 2024 aplicatia MyElectrica a fost supusa unui update general ce a generat mai multe disfunctionalitati la nivel de acces in aplicatie. In perioada aceasta app MyElectrica nu a functionat corespunzator iar in unele situatii a fost imposibil sa trimiti indexul sau sa platesti facturi din contul MyElectrica.
In cazul in care ai intrebari legate de aplicatie si posibilitatea de transmitere index autocitit la Electrica din aplicatie sau plati facturi poti suna la serviciul de relatii clienti Electrica Furnizare.
Serviciul de Relații cu Clienții Index
Linie telefonică dedicată transmiterii indexului autocitit 0800.800.048 (apel gratuit, disponibil non-stop).
Eventualele propuneri de îmbunătățire a aplicației sau probleme în utilizare, pot fi transmise, prin email, la adresa app@electricafurnizare.ro, precizând, pe lângă datele dvs de contact, tipul și modelul telefonului.
Aplicatia MyElectrica nu functioneaza?
Sunt cateva situatii pe care le putem identifica ca fiind principalele cauze in cazul in care aplicatia MyElectrica nu functioneaza astfel:
- MyElectrica are parte de un update major – de regula in aceasta situatie clientii sunt notificati si instintati prin liniile de comunicare oficiale Electrica Furnizare;
- Versiunea MyElectrica este invechita si necesita un update din magazinul de aplicatii AppStore sau Google Play;
- Contul de email nu a fost validat la inregistrarea sau autentificarea in aplicatia MyElectrica;
- Nu ai acces in cont – parola incorecta – De regula este indicat sa apelezi la recuperare parola pe email si sa setezi una noua.
Descarca aplicatia MyElectrica
Daca nu utilizezi inca aplicatia ca recomandam sa descarcati ultima versiune numai din magazinele de aplicatii oficiale regasite mai jos:
- Descarca si instaleaza aplicatia MyElectrica pentru Android – Google PLAY
- Poti utiliza aplicatia pentru sitemele IOS descarcand si instaland aplicatia pentru IOS – APP Store
- Pentru dispozitivele Huawei avem – App Gallery
Mentineti actualizata la ultima versiune aplicatia MyElectrica utila in cazul in care doresti sa gestionezi unul sau mai multe contracte cu Electrica Furnizare.
Iti recomandam articolul nostru despre modul de contact Vodafone serviciul de relatii clienti