Contact Hidroelectrica serviciul de relatii clienti

Hidroelectrica cel mai popular furnizor de energie electrica din Romania are un serviciu de relatii gata sa raspunda solicitarilor venite din partea clientilor sai. Analizam modul de contact Hidroelectrica pentru informatii despre facturi, deranjamente servicii sau contracte semnate cu Hidroelectrica.

Cum intri in contact cu cei de la Hidroelectrica atunci cand este necesar sa vorbesti cu un operator ce iti poate oferi informatii utile despre contractul tau cu Hidroelectrica.

Hidroelectrica contact relatii clienti

Redactia noastra a analizat modalitatile de contact Hidroelectrica si modul prin care poti sa vorbesti cu un operator al serviciului de relatii clienti Hidroelectrica.

  • Avem doua numere de Telefon pentru departamentul de call center Hidroelectrica – 021 9834 si 021 9861;
  • Poti trimite o solicitare la adresa de email:  clienti@hidroelectrica.ro
  • Prin corespondenta postala la adresa: Bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, sector 1, Bucuresti, Cladirea Tower Center, Et. 10-15, Cod postal:RO-011171, ROMANIA.

Intrucat Hidroelectrica a preluat cei mai multi clienti in ultima perioada, facturile au sosit cu oarecare intarziere fapt ce a generat anumite costuri odata cu primirea facturilor pe un interval ma larg de timp insumand undeva la 4 chiar 6 luni.

In cazul in care ai mai multe facturi de plata la Hidroelectrica iti recomandam sa trmiti o cerere de esalonare plata dupa cum urmeaza:

Cererile completate si semnate se pot trimite la adresa de email: esalonari@hidroelectrica.ro  sau prin posta  la adresa: Bucuresti, sector 1, bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, Tower Center, Et.15.

Pentru informatii despre facturi Hidroelectrica, este necesar sa intrati in contact cu serviciul de relatii clienti identificand si contractul dvs astfel incat operatorul sa va ofere cat mai repede informatii precise si la subiect.

Hidroelectrica a lansat online si aplicatia mobila iHidro utila tuturor clientilor sai tocmai pentru a facilita accesul la datele de identificare contract, facturi si index.

Printre caracteristicile de baza ale aplicației iHidro se numără:

  • Monitorizarea consumului: Pe pagina principală a aplicației, clienții pot verifica soldul curent și pot accesa rapid ultima factură emisă. De asemenea, pot accesa secțiunea de grafic al istoricului de consum și pot raporta indexul autocitit pentru o mai bună gestionare a consumului de energie.
  • Gestionarea locurilor de consum Hidroelectrica: cu iHidro, clienții pot gestiona toate locurile de consum pentru care au contract. Astfel, aceștia pot monitoriza și controla consumul de energie pentru mai multe adrese într-un mod convenabil și eficient.
  • Secțiuni de interes: Aplicația iHidro este împărțită în mai multe secțiuni, inclusiv:
    • Facturare: Aici sunt disponibile facturile emise și istoricul plăților efectuate.
    • Utilizare: Această secțiune permite introducerea indexului autocitit și consultarea istoricul de consum Hidroelectrica.
    • Contul Meu: În această secțiune, clienții își pot administra profilurile și detaliile personale.
    • Servicii:  Regasim aici  un link către portalul pus la dispoziția clienților.

Serviciul de relatii clienti Hidroelectrica poate fi apelat daca:

  • Doresti sa obtii informatii cu privire la contractul sau oferta Hidroelectrica;
  • Chestiuni legate de facturi, esalonare facturi sau plata facturilor Hidroelectrica;
  • Index si inregistrare sau transmitere index Hidroelectrica.

Contact Deranjamente servicii Hidroelectrica

Daca apar situatii ce implica semnalarea unui deranjament sau o problema de ordin tehnic, avem posibilitatea de contact Hidroelectrica prin modalitatile puse la dispozitie mai jos:

  • contact pe  e-mail la clienti@hidroelectrica.ro
  • apel telefonic la unul dintre următoarele numere, apelabile de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00, la tarif normal, 021 9834 și 021 9861
  • Centrele noastre de Relații cu Clienții Hidroelectrica.

Modalitati de transmitere index Hidroelectrica

Ca si in cazul altor furnizori recomandam sa trmiteti indexul autocitit la Hidroelectrica astfel:

  •  prin apel gratuit la numărul 0800 800 359
  • aplicația iHidro, disponibilă în AppStore sau Google Play Store, sau prin intermediul browser-ului de internet la adresa https://ihidro.ro/Portal
  •  portalul Hidroelectrica, disponibil la adresa https://client.hidroelectrica.ro/autocitire

Hidroelectrica continua sa dezvolte portalul de clienti astfel incat accesul la facturi, index autocitit sau posibilitatea de contractare online sa devina cat mai simpla si utila pentru clientii Hidroelectrica.

Acest articol are drept scop analiza cat mai exacta asupra modului de contact Hidroelectrica astfel incat  publicul nostru sa fie cat mai bine informat si sa obtina o sinteza excelenta asupra informatiilor publice regasite in mediul online in mod public.

Lasă un comentariu