Vodafone contact Relatii cu clientii
Vodafone Romania ofera servicii complexe de televiziune, internet fix si mobil dar si servicii de televiziune prin satelit. Urmarim modul de contact Vodafone, relatii clienti pentru deranjamente servicii Vodafone, informatii despre abonamente si facturile Vodafone.
Vodafone Contact relatii cu clientii
Cum intri in contact cu Vodafone pentru aistenta si suport de la serviciul de relatii clienti Vodafone. Exemplificam mai jos toate modalitatile de contact Vodafone:
- Acceseaza rubrica de Contact Vodafone pe WhatsApp: 0372.02.2222 -> https://myvdf.ro/Tobi-contact – TOBi, asistentul digital, disponibil 24/7;
- Numar de telefon Vodafone: *222 / 0372.02.2222 Număr gratuit din rețeaua Vodafone;
- Contact operator Vodafone la numarul de Telefon: *228 / 0372.022258 – Număr de urgența – Rezolvă solicitările urgente, în afara programului de lucru.
Contact Vodafone prin email
Avem la dispozitie cateva adrese de email pentru cei ce doresc sa intre in contact cu cei de la Vodafone prin posta electronica:
- persoane.fizice_ro@vodafone.com (contact Vodafone pe email)
- persoanefizice_fix_tv@vodafone.com
- persoane.juridice_ro@vodafone.com
- persoanejuridice_fix_tv@vodafone.com
Contact serviciul Deranjamente Vodafone
Ai probleme cu internetul sau cu televiziunea de la Vodafone?
Iata care sunt problemele care pot aparea si se pot identifica ca fiind un deranjament Vodafone:
- Semnal demodulat sau semnal slab la televiziunea HD Vodafone;
- serviciile nu functioneaza in parametrii optimi;
- internetul Vodafone nu functioneaza sau se intrerupe frecvent;
- pretul abonamentului Vodafone variaza fata de oferta actuala a abonamentului meu;
- Serviciul de telefonie mobila nu functioneaza corect;
- alte solicitari catre departamentul de relatii clienti Vodafone.
Pentru situații de urgență sau deranjamente Vodafone, numărul *228 / 0372.02.2258 poate fi apelat 24 de ore din 24, la un tarif de 0,65 euro pe apel, indiferent de durata acestuia.
Contact operator relatii cu clintii Vodafone
Apeleaza numarul *555 (Non-Stop) – pentru a discuta cu un operator Vodafone – Număr cu acces rapid la operator, disponibil non-stop, taxabil cu 1,29 euro pe apel indiferent de durata apelului.
Taxarea începe imediat după mesajul informativ cu privire la costul apelului. Rezolvă orice solicitare referitoare la telefonia mobilă.
Relații cu clienții Vodafone, gratuit – ghid interactiv și operator uman – *222 (program L-V 8:00 – 20:00, S-D 8:00 – 18:00, cu exceptia sarbatorilor legale)
Afla datele despre facturile Vodafone in functie de serviciile achizitionate. Potrivit ghidului online datele despre facturile tale le poti afla astfel:
- Sună la *121# și primesti mesaj cu datele ultimei facturi
- Scrie-i lui TOBi pe WhatsApp https://bit.ly/Tobi-WhatsApp: Vreau datele facturii
- Sună la *100#, alege secţiunea Factură şi Plăţi > Factura ta > Numărul tău
- În noua aplicație My Vodafone: intră în Meniu > Plată factură > Plătește factura ta.
- Intră în contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, în secțiunea Factură (pentru clienţii care nu au abonament ,,Ce Vrei Tu”).
Internetul Vodafone nu Functioneaza
Recomandam sa urmariti ghidul de ajutor inainte sa intrati in contact cu un operator Vodafone astfel:
- Asigură-te că toate cablurile sunt conectate corect, iar modemul este alimentat cu energie electrică;
- Verifică statusul ledurilor de pe modem – de regula culoarea verde semnaleaza prezenta internet;
- Dacă utilizezi conexiunea prin Wi-Fi, asigură-te ca ai activat acest tip de conecxiune pe device-ul tău
- Dacă problema pe care o întâmpini se manifestă pe un singur dispozitiv, verifica setările de pe acel dispozitiv (Adresele IP și DNS sa fie obținute automat, iar Proxy să fie dezactivat);
- Efectueaza resetarea modemului la setările de fabrica. După resetare procesul de sincronizare al modemului poate dura 10-15 minute.
- Verifică statusul serviciilor tale pe factura.vodafone.ro. Intră în cont cu userul și parola contului MyVodafone si accesează optiunea Disponibilitate servicii. În această secțiune poți vedea dacă serviciile tale sunt afectate de o avarie și termenul estimat de rezolvare.
Indiferent care sunt motivele dvs pentru care doriti sa intrati in contact cu un operator Vodafone, apelati serviciul de relatii clienti Vodafone prin metodele amintite in cadrul acestui articol.
Activare roaming la Vodafone din afara tarii
- Din contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, accesează secțiunile Contul meu > Serviciile mele > Internaţional şi roaming;
- Prin intermediul aplicaţiei mobile My Vodafone accesând ramura Roaming >Administrează Serviciile.
- Prin apel către serviciul de relații cu clienții Vodafone la numărul lung 0040 372022222, taxabil că un apel către România de pe un alt telefon. Numărul este disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 22:00, iar în weekend și în timpul sărbătorilor legale în intervalul orar 08:00 – 18:00 (apel gratuit din roaming).
- Prin apel către serviciul de relații cu clienții la numărul lung 0040 372.02.2258 , taxabil că un apel către România de pe un alt telefon. Număr de urgență disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 22:00 – 08:00, iar în weekend și în timpul sărbătorilor legale în intervalul orar 18:00 – 08:00.
Prin intermediul formularului de contact Vodafone poti obtine asistenta personalizata in functie de abonament sau serviciul tau la Vodafone Romania.
Contact. *222 / 037202.2222. Departamentul Relații Clienți – Rezolvă orice solicitare referitoare la telefonia mobilă, telefonia fixă, Internet fix și TV. Interactiunea cu serviciul de relatii clienti se va face in baza metodelor de contact Vodafone exemplificate in articol iar codul de identificare client se va regasi in factura dvs.