Care sunt optiunile de contact TEMU Romania pentru informatii comenzi, retur sau rambursare sume platite pentru produsele returnate. Intrucat cumparaturile onlie au prins avand inclusiv pe platforma Temu din Romania, este bine sa cunoastem datele de contact Temu Romania pentru asistenta si suport clienti.
Identificam pe scurt modul prin care poti obtine asistenta de la operatorii TEMU Romania atunci cand accesezi sectiunea sau rubrica de contact Temu Romania.
Temu Romania contact relatii clienti
Prin sistemul automatizat de suport clienti poti intra in legatura cu echipa de asistenta si relatii clienti Temu Romania astfel:
- contact prin intermediul aplicatiei Temu sectiunea contact si suport;
- prin asistenta virtuala integrata in sistemul online de interactiune cu clientii regasita in rubrica de contact prin chat live;
- contact prin chat live operatori asistenta si relatii clienti.
Contact Serviciul clienți Temu pentru asistență.
Intrucat intrebarile adresate serviciului de relatii clienti pot fi legate de produsele sau serviciile oferite de platforma TEMU, identificam in cele ce urmeaza optiunile de contact Temu pentru identificare probleme si comenzi efectuate online.
Serviciul de asistenta clienti TEMU Romania ofera suport si raspunde la intrebarile dvs legate de urmatoarele aspecte:
- Probleme sau intrebari legate de comenzile procesate de magazinul Temu;
- Intrebari si probleme la Temu legate de retur produse comandate sau rambursari;
- Intrebari legate de transport, livrare produse comandate de pe Temu.com/ro
- Informatii si intrebari adresate serviciului de asistenta clienti legate de plati, credite sau promotii Temu.
Daca alegi sa cumperi produse de pe platforma online Temu ai la dispozitie mai multe optiuni de plata. Principalele carduri de credit/debit, inclusiv Visa, Mastercard, Discover, American Express, JCB, Diners Club, Maestro, Cartes Bancaires.
Conditii de Retur la Temu
De regula aproape toate articolele sunt eligibile pentru retururi și rambursări în termen de 90 de zile de la data achiziției. Cele câteva excepții sunt pentru:
– Articole de îmbrăcăminte care au fost purtate, spălate, deteriorate sau cărora li s-au îndepărtat etichetele, ambalajele sau autocolantele de igienă sau fac parte dintr-un set incomplet.
– Articole etichetate în mod specific ca nereturnabile.
– Articole personalizate.
– Anumite cadouri.
Temu este o platformă de comerț electronic, similară cu Amazon sau AliExpress, care oferă o gamă largă de produse, de la îmbrăcăminte și accesorii, la electronice și articole pentru casă. Temu este cunoscută pentru prețurile competitive și diversitatea mare de produse disponibile, adesea furnizate de vânzători internaționali.
Contact Temu pe email: Poți trimite un e-mail echipei de asistență pentru clienți. Adresa specifică ar trebui să fie disponibilă pe site-ul oficial al Temu, de obicei în secțiunea „Contact” sau „Asistență pentru clienți”.
Pe site-ul Temu, există o secțiune FAQ care oferă răspunsuri la cele mai comune întrebări. Aceasta poate fi o resursă utilă pentru a găsi informații rapid fără a trebui să contactezi direct suportul pentru clienți.
Anulare comanda din aplicatia Temu
Exemplificam in cele ce urmeaza modul prin care poti anula o comanda pe Temu sau din aplicatia magazinului online. Iata modul prin care anulezi comanda la Temu:
- Conectează-te la contul tău
- Selectează avatarul utilizatorului din partea de jos a ecranului și clic pe ,,Comenzile tale” din meniul principal
- Găsește comanda vizată în ,,Toate comenzile” și clic pe butonul ,,Anulare/Alt tip de ajutor”
- Urmează instrucțiunile de pe ecran și selectează ,,Vreau să anulez articole”
- Clic pe ,,Toate” în partea de jos a ecranului pentru a selecta toate articolele pentru anulare și ,,Trimite”. Vei primi o confirmare de rambursare în căsuța de mesaje.
In prezent nu exista un numar de contact prin telefon la Temu insa vom urmari actualizarea datelor de contact Temu daca va fi cazul. Iti recomandam sa urmaresti si modul de contact eMAG serviciul de relatii clienti.