Care sunt modalitatile de contact Premier Energy pentru serviciul de relatii cu clientii. Urmarim in cadrul acestui articol o sinteza a celor mai importante optiuni de contact Premier Energy atunci cand ai nevoie de informatii de la serviciul de relatii clienti.
Premier Energy contact relatii cu clientii
Iata care sunt modalitatile de contact pentru serviciile de relatii clienti Premier Energy:
- Ne poti contacta la Info Linia Premier Energy – 0251 929, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00-20:00.
- Contact Premier Enegy pentru deranjamente, intreuperi sau avarii in retea la numarul 0251.929
- Optiunea de contact pe email Premier Energy se poate efectua la adresa: contact.clienti@premierenergy.ro
- Prin formularul de contact Premier Energy regasit la adresa specificata in rubrica contact de pe site-ul premierenergy.info
- Contact prin Servicii curierat: Premier Energy Furnizare SA, localitatea Targu Jiu, strada Depozitelor, numarul 2, judetul Gorj, cod postal 210238.
Serviciul de relatii cu clientii de la Premier Energy poate fi apelat prin linia telefonica desponibila la numarul 0251-929 de luni pana vineri intre orele 8:00 respectiv 20:00. Operatorii serviciului de call center informatii clienti va stau la dispozitie pentru orice informatie utila dvs.
Contact Premier Energy serviciul autocitire index
Transmitere index autocitit premier Energy la telefon:
- Pentru energie electrica la telefon autocitire: 0800.500500
- Apeleaza 0800.500200 pentru autocitire index Premier Energy gaze.
Numarul de telefon la care se poate comunica indexul contorului pentru energia electrica este 0800 500 500, iar pentru gaze naturale este 0800 500 200. Liniile telefonice dedicate transmiterii indexului sunt gratuite, acestea inregistreza atat data transmiterii cat si continutul mesajului.
Indexul se poate transmite si prin intermediul aplicatiei PE MyInfo pentru web si mobil, disponibila accesand myinfo.premierenergy.ro
Pentru toate situatiile in care clientul nu reuseste sa transmita indexul autocitit recomandam apelarea Info Liniei Premier Energy la 0251-929, numar cu tarif normal, de luni-vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00, unde va fi preluat de un operator pentru explicarea pasilor de parcurs.
Pentru transmiterea indexului autocitit la Premier Energy, clientii vor avea la dispozitie un interval de 5 zile calendaristice, care este comunicat in cuprinsul facturilor. In afara intervalului stabilit pentru autocitire nu se va permite transmiterea indecsilor autocititi, astfel incat sa se asigure acuratetea datelor.
Factura Premier Energy
O serie de intrebari legate de factura Premier Energy sunt deseori adresate operatorilor serviciului de relatii clienti. Am sintetizat cateva din cele mai importante elemente pe care le regasim in interactiunea noastra cu factura Premier Energy.
Fcatura Premier Energy se poate plati astfel:
Plata facturii curente s epoate face prin urmatoarele terminale:
- ATM (cu card) – plata se poate face prin introducerea codului de client;
- ROBO (card/numerar) – plata se face prin scanarea codului de bare;
- Automate de plata:
- card/numerar (scanarea codului de bare);
- card (introducere cod client);
- masini multifunctionale.
- Plata prin aplicatia myinfo Premier Energy.
Partenerii nostri care accepta plata prin automate de plata: BCR, BRD, Banca Transilvania, Garanti Bank, UniCredit Bank, StartPay.
Sesizari si reclamatii Premier Energy
Identificam si exemplificam datele de contact Premier Energy pentru sesizari cu privire la serviciile oferite de companie. In cele ce urmeaza va propunem sa verificati optiunea de contact Premier Energy pentru sesizari si reclamatii:
Pentru a depune o sesizare, poti utiliza oricare dintre canalele de comunicare puse la dispozitie. Vizualizeaza mai multe informatii aici:
- Prin telefon la relatii clienti Premier Energy la numarul unic 0251 / 929, luni-vineri, in intervalul orar 08:00-20:00;
- online, prin formularul de contact de aici;
- Prin posta la Servicii Clienti, localitatea Targu-Jiu, Strada Depozitelor, numarul 2, judetul Gorj, cod postal 210238;
- Prin fax, la 0248 52 48 34;
- Direct, la orice Centru de Relatii cu Clientii Premier Energy.
Cu un cont premier energy poti accesa mai rapid datele de contact direct din aplicatia my Premier Energy astfel incat prin intermediul unui cont Premier Energy online te poti conecta la toate serviciile contractate.
Toate intrebarile legate de serviciile Premier Energy se pot adresa numai serviciului de relatii cu clientii prin metodele de contact Premier Energy amintite ceva mai sus.
Iti recomandam sa urmaresti si optiunile de contact pentru PPC serviciul relatii cu clientii.