Optiuni de contact Orange serviciul de relatii clienti. Identificam toate modalitatile prin care poti sa vorbesti cu un operator Orange pentru a rezolva diferite situatii care pot aparea la operatorul tau Orange.
Orange este o companie de telecomunicatii prezenta la nivel global care in prezent in Romania are un serviciu de relatii clienti bine pus la punct operational prin intermediul aplicatiei myOrange sau prin serviciul de call center Orange.
Orange contact operator relatii clienti
In cazul in care ai nevoie de asistenta si suport cu privire la serviciile Orange, avem in cele ce urmeaza mai multe optiuni de contact care pot fi utile in diferite situatii daca esti client Orange.
Intra in contact cu cei de la Orange astfel:
- Apeleaza 300 – Serviciul Clienţi Orange valabil și pentru clienții “Orange Romania Communications (pentru serviciile de internet, TV si Telefonie Fixă preluate de Orange România);
- Dacă nu ai un număr de telefon Orange, apelează numărul 0374300300 (apel cu tarif normal) şi selectează opţiunea -> Nu sunt client Orange
- În roaming, Serviciului Clienți poate fi apelat la numărul +40 374 300 300, taxat ca apel internaţional către România. În afara orelor de program, abonații vor fi redirecționați către Serviciul Clienți la numărul 401, apel taxabil cu 0.14 euro/minut. Transferul către un operator pentru clienți PrePay este tarifat cu 0.05 euro credit/minut.
Contact Orange prin Chat online
O alta optiune de contact Orange Roamania este prin intermediul sistemului de chat regasit la rubrica contact sau in aplicatia myOrange. Prin intermediul optiunii de contact Orange prin chat live ai acces la urmatoarele optiuni de suport si asistenta online:
- informatii si suport tehnic cu privire la codul PUK pentru cartela Orange;
- asistenta pentru serviciul de televiziune prin satelit si cablu TV;
- suport pentru cei ce s-au portat in reteaua Orange;
- informatii si optiuni de verificare facturi, cont suspendat sau reactivare conturi Orange.
Contact operator relatii clienti Orange
Accesul la un operator Orange este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00-20:00 și sâmbăta, între orele 08:00-16:00 (apel gratuit pentru clienți abonați din rețeaua Orange) și la numărul 0744.940.474 (apel cu tarif normal).
Interactiunea cu un operator uman prin rubrica de contact Orange, este prioritara pentru companie, astfel Orange iti pune la dispozitie mai multe modalitati de contact prin care poti sa vorbesti si sa obtii informatii despre serviciile tale direct de la operatorii serviciului de relatii clienti Orange.
Telefon Orange 401 – Serviciul Suport Clienţi – Acces direct la operator Orange pentru abonaţi, 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite.
Contact Deranjamente Orange
In momentul in care aveti de semnalat situatii ce implica deranjamente la Orange este necesar sa identificam tipul acestuia precum:
- deranjamente receptie programe TV si satelit Orange;
- internetul nu functioneaza corespunzator;
- semnal slab sau fara semnal – probleme cu receptia canalelor prin decodorul TV;
- semnal demodulat pentru canale criptate;
- alte deranjamente care afecteaza receptia sau calitatea serviciilor Orange.
In cazul in care aveti de raportat probleme tehnice este necesar sa apelati serviciul de relatii clienti Orange prin intermediul optiunilor de contact afisate ceva mai sus in cadrul acestui articol.
Optiunea de contact Orange prin intermediul formularului de contact regasit in rubrica sau sectiunea „contact” implica autentificare ain contul tau de client si identificarea abonamentului aferent contului tau prin introducerea unui cod de abonat Orange.
Serviciul de relatii clienti prin rubrica contact Orange te poate ajuta in situatii precum:
- informatii despre factura Orange sau serviciile contractate de tine;
- asistenta tehnica, configurare acces la internet, configurare decodor receptie programe TV;
- suport in cazul in care sunt deranjamente Orange locale sau avarii majore in sistem;
- activare si dezactivare roaming Orange;
- prelungire abonament si acces la ofertele si promotiile Orange.
Ca la orice alta companie serviciile de asistenta si suport clienti sunt orientate catre clienti si rezolva solicitarile celor ce se afla intr-o situatie in care ajutorul este bine venit. Optiunile de contact Orange in roaming pentru serviciul de relatii Clienți poate fi apelat exclusiv la numărul +40374300300, taxat ca apel internaţional către România.
Pentru mai multe informatii va sugeram sa urmariti site-ul oficial orange.ro
Orange este o companie ce ofera servicii de calitate si adeseori a fost aleasa cea mai buna companie de telecomunicatii din Romania daca ne raportam la calitatea serviciilor mobile inclusiv internet mobil. In situatiile in care aveti nevoie de suport nu ezitati sa vorbiti cu cei de la suport pentru asistenta personalizata in functie de nevoile fiecarui client.
Recomandam sa urmariti si articolul nostru despre modul de contact DIGI RCS-RDS.