Contact ING Bank – Call center non stop

Contact ING serviciul call center non stop. Care sunt datele de contact ING Home Bank pentru informatii utile despre serviciile bancare oferite de ING in Romania. Daca ai un cont de client la ING vom identifica modalitatile de contact ING persoane fizice sau juridice.

ING contact call center non stop

Expunem mai jos modalitatile de contact non stop pentru serviciul de relatii cu clientii ING Bank. Astfel daca ai nevoie de asistenta online sau telefonica poti apela numerele de contact ING servicii clienti – persoane fizice.

  1. Telefon ING contact non stop – *2ING sau *2464 – valabil doar pentru persoane fizice.
  2. 031 406 2ING   sau Telefon: 031 406 2464 (operator ING serviciul de relatii cu clientii)

ING contact clienti Business – persoane juridice

Pentru persoanele juridice avem la dispozitie urmatorul numar de telefon pentru contact ING Home bank:

  1. Tel: 021 403 83 04 – ING Business contact clienti.

Asistenta non stop pentru toti clientii ING Bank!

ING contact Non stop!

Pentru orice întrebări, poți suna la *2ING sau *2464. Răspundem non-stop, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Serviciul non stop este activ in fiecare zi iar preluarile se pot face in functie de disponibilitatea operatorilor ING la momentul la care apelati serviciul de relatii cu clientii.

Date generale de contact ING Bank

Informatiile urmatoare sunt regaiste in mod public pe site-ul ING astfel:

  • ING BANK N.V. AMSTERDAM SUCURSALA BUCUREȘTI
  • ING contact prin Posta la Adresa: Expo Business Park, strada Aviator Popișteanu, nr. 54A, clădirea nr. 3, sector 1, București, cod poștal 012095.
  • Cod SWIFT ING Bank: INGBROBU.

Serviciul de relatii cu clientii de la ING raspunde solicitarilor venite din partea clientilor sai in situatii precum:

  • informatii despre conturi si carduri emise de ING Bank;
  • oferte si promotii la deschiderea unui cont de client ING;
  • ofera suport tehnic pentru carduri, blocare card, transferuri bancare;
  • suport pentru utilizarea aplicatiei online ING Bank;
  • poti obtine informatii despre credite, credit de nevoi personale etc;
  • alte informatii cu privire la serviciile bancare ING din Romania.

Pentru a contacta serviciul de relații cu clienții ING România, poți utiliza următoarele metode:

  • Telefon: Call Center ING  Bank disponibil la numărul 031-406.2464.
  • Contact Online Chat: Disponibil pe website-ul ING și în aplicația mobilă.
  • Sucursale: Poti sa vizitezi o sucursala apropiata pentru asistență directă.

ING contact non stop prin chat Live

ing contact non stop home bank

Prin intermediul suportului pe chat live oferit de ING non stop contact live Chat, poți discuta diverse aspecte legate de serviciile și produsele bancare.

Exemplificam mai jos anumite aspecte ce tin de relatia cu serviciile ING Romania.

  1. Contact ING pentru Conturi și carduri:
  • Deschiderea, închiderea sau administrarea conturilor bancare.
  • Detalii despre cardurile de debit și credit, inclusiv emiterea și reînnoirea acestora.
  • Informații despre tranzacții efectuate, solduri și extrase de cont.

Informatii despre Credite și împrumuturi:

  • Detalii despre diverse tipuri de credite (de nevoi personale, ipotecare, auto etc.).
  • Statutul cererilor de credit și detalii despre rate și dobânzi la ING Bank.
  • Consiliere privind refinanțarea creditelor existente.

Plăți și transferuri prin serviciile ING Bank

  • Asistență pentru efectuarea transferurilor naționale și internaționale.
  • Detalii despre comisioane și timp de procesare pentru diverse tipuri de plăți.
  • Rezolvarea problemelor legate de plăți eșuate sau întârziate.

Investiții și economii prin ING

  • Informații despre produse de economisire, cum ar fi conturile de economii și depozitele la termen.
  • Detalii despre opțiuni de investiții și consultanță financiară.
  • Îndrumări privind utilizarea platformelor de trading și gestionarea portofoliului de investiții.

Asigurări prin ING Bank

  • Detalii despre polițele de asigurare oferite de ING.
  • Statutul cererilor de despăgubire și informații despre acoperirea polițelor.
  • Modificarea sau anularea polițelor de asigurare.
Reclamatii ING Bank

contact non stop ING

Daca sunt anumite probleme cu serviciile bancare avem la dispozitie o serie de metode prin care poti depune reclamatii la ING bank. Prin rubricile de contact non stop ING Bank avem la dispozitie formulare si adrese de email dedicate pentru suportul clientilor in situatii mai delicate.

Reclamatiile pentru serviciile ING pot fi depuse prin urmatoarele modalitati de contact ING serviciul reclamatii:

  • Depunere reclamatie ING personal, la sediul ING Bank N.V. Amsterdam, Sucursala București sau în orice ING Office
  • Prin poștă, la adresa ING Bank România, Expo Business Park, strada Aviator Popișteanu, nr. 54A, clădirea nr. 3, sector 1, cod poștal 012095, București
  • Prin fax la +40 21.222.14.01
  • La telefon *2ING (031 406 2464), iar pentru clientii persoane juridice IMM la 021 403 8304
  • Prin poștă electronică la adresa contact@ing.ro, pentru clientii persoane juridice IMM la customersupport@ing.com, pentru Companii mari la adresele cs.ro@ing.com sau clt1@ing.com, pentru situații legate de GDPR la adresa protectiadatelor@ing.ro, iar pentru situații legate de Asigurări la adresa broker@ing.ro.
Modalitati de contact ING prin aplicatia Home Bank

Prin ING Home’Bank, ai la dispoziție mai multe modalități de contact pentru a obține suport și informații.

Chat-ul Live – Disponibil în aplicația ING Home’Bank, chat-ul live îți permite să discuți direct cu un reprezentant ING Bank. Este util pentru rezolvarea rapidă a problemelor și pentru obținerea de răspunsuri la întrebări specifice.

Mesaj în aplicație – Poți trimite mesaje direct din aplicația Home’Bank către suportul ING. Această opțiune îți permite să descrii problema sau întrebarea ta în detaliu și să primești un răspuns ulterior prin aceeași platformă.

Asistență telefonică – ING oferă suport telefonic pentru utilizatorii Home’Bank. Poți găsi numărul de telefon de contact în secțiunea de asistență a aplicației și poți apela pentru a discuta direct cu un reprezentant al băncii prin datele de contact ING afisate mai sus.

Secțiunea de Întrebări Frecvente (FAQ) – În aplicația Home’Bank există o secțiune de întrebări frecvente care acoperă multe dintre problemele și întrebările comune. Aceasta poate fi o resursă utilă pentru a găsi rapid răspunsuri fără a contacta direct departamentul de relatii clienti ING.

Iti recomandam sa urmaresti articolul despre salariul minim pe economie in Romania.

Lasă un comentariu