Digi Rcs-RDS Deranjamente servicii abonati

DIGI Romania cea mai populara companie de telecomunicatii de la noi din tara are un serviciu de relatii clienti foarte bine definit astfel incat sa raspunda solicitarilor dvs in legatura cu: facturi, servicii de cablu Tv si Satelit, internet sau deranjamente DIGI.
Urmarim si identificam modul de contact clienti DIGI pentru a vorbi cu un operator al serviciului de call center atunci cand doresti sa obtii informatii utile despre contul tau de client DIGI.
Call center Deranjamente DIGI
Ai probleme cu serviciile DIGI Rcs-RDS?
- 0314007777 sau 777 – Deranjamente si suport pentru serviciile DIGI MOBIL
- Asistenta si suport clienti pentru internet si servicii mobile 031.400.6500 sau *500
- Telefon pentru Deranjamente telefonie, DIGI TV CABLU 031.400.4414
Centrul de suport si asistenta clienti DIGI contact relatii clienti:
- Contacteaza DIGI RCS-RDS pentru clientii noi avem numarul de telefon: 031.400.4600
- Daca deja esti client DIGI poti suna la serviciul de relatii clienti 031.400.4401
Asistenta deranjamente persoane fizice DIGI
Asistență tehnică persoane fizice in cazul problemelor tehnice:
- Deranjamente servicii DIGI, DIGI TEL, DIGI TV CABLU 031.400.4414
- Suport TEHNIC pentru DIGI TV SATELIT 031.400.4000
- Pentru cei ce au nevoie de asistenta tehnica pentru serviciile DIGI MOBIL, DIGI NET MOBIL 031.400.7777
Serviciul de asistenta clienti ofera suport pentru umratoarele servicii:
- Serviciul de televiziune prin cablu sau televiziune prin satelit;
- Internet fix si mobil;
- Telefonie mobila si telefonie fixa prin DIGI MOBIL.
Deranjamente internet
Internetul Digi nu merge?
- Telefon: Sună la 031.400.74.47 (tarif normal) pentru suport tehnic.
- Aplicația Digi: Raportează și gestionează deranjamentele direct de pe telefonul tău prin aplicația mobila.
- Chat online: Vizitează site-ul oficial RCS-RDS și discută cu un reprezentant prin chat.
- E-mail: Trimite detaliile problemei tale la suport@rcs-rds.ro.
- Formular online: Intră pe pagina de contact a site-ului Digi și completează formularul pentru a raporta o problemă sau a solicita ajutor.
Cele mai multe solicitari cu privire la serviciile DIGI sau comunicarea cu cei de la relatii cu clientii se regasesc in punctele de interes selectate mai jos:
- Solicitare informatii despre facturi, servicii sau DIGI instalare;
- Probleme sau deranjamente servicii DIGI fix, cablu sau interent;
- Situatii de configurare tehnica retea de internet, router Gigabit sau WIFI6;
- Semnal demodulat DIGI si receptia programelor in formatul HD sau 4k;
- Roaming Digi Mobil sau informatii despre abonamentele DIGI MOBIL.
Printre cele mai populare servicii DIGI pentru internet enumeram:
Viteza internet Digi Net Fiber Link 500?
- viteza maxima 500 Mbps download si 250 Mbps upload
- viteza medie 450 Mbps download si 250 Mbps upload
- viteza minima 200 Mbps download si 100 Mbps upload
- 20 GB spatiu stocare pe Digi Storage
Digi Net Fiber Link 1000
- viteza maxima 940 Mbps download si 450 Mbps upload
- viteza medie 850 Mbps download si 400 Mbps upload
- viteza minima 200 Mbps download si 100 Mbps upload
- 50 GB spatiu stocare pe Digi Storage.
IN cazul in care apar situatii tehnice va recomandam sa urmariti modul de identificare deranjamente DIGI servicii clienti.
Deranjamente internet si cablu TV
De foarte multe ori intri in contact cu operatorii DIGI tocmai pentru a semnala o problema de ordin tehnic fie locala sau pe o anumita arie in care serviciile DIGI au de suferit.
Asistenta pentru Deranjamente DIGI servvicii televiziune prin cablu si internet:
- Lipsa semnal la televiziunea prin cablu – avarii locala sau avarie pe linia de fibra optica aferenta zonei dvs. De regula echipa tehnica se deplaseaza la locul sesizari prin identificarea la serviciul de asistenta DIGI, a reclamatiei dvs.
- Semnal demodulat DIGI – problemele pot aparea daca nu aveti un card SMART CI+ imperecheat cu dispozitivul dvs, cardul nu este introdus corect in slotul CI sau nu aveti un abonament ce va permite receptia canalelor criptate prin semnal demodulat;
- Deranjamente DIGI pentru receptie slaba pentru canalele TV – Pentru canalele HD este necesar sa avem o conexiune stabila cu un semnal puternic recomandat printr-o conexiune fibra optica. Semnalul se verifica de catre echipa tehnica astfel incat sa se stabileasca calitatea acestuia.
- Internetul nu poate fi accesat deloc sau este accesat cu dificultate;
- Nu stiu parola si user-ul de acces la internetul DIGI;
- Internetul nu are viteza mentionata in abonamentul DIGI FiberLink.
- Deranjamente locale la nivel de retea TV si internet DIGI.
Asistenta Deranjamente cablu DIGI TV
Pentru deranjamente DIGI si Asistență tehnică Telefonie , Digi TV Cablu. 031.400.4414 . Pentru serviciile DIGI TV Satelit. 031.400.4000.
- 031.400.46.00 – Deranjamente DIGI Romania;
- 031.400.44.01 – Telefon Deranjamente DIGI – asistenta pentru servicii clienti;
- 0314007777 sau *777 – Deranjamente si suport DIGI mobil;
- 031.400.40.00 – Deranjamente Digi suport tehnic servicii TV Satelit.
Vezi modul de activare si instalare card Smart Card DIGI
Toate solicitarile dvs vor fi preluate de echipa de asistenta si suport prin rubrica de contact DIGI. In baza sesizarii dvs daca prin telefon nu se rezolva solicitarea dvs, o echipa de tehnicieni se va deplasa la adresa dvs pentru a remedia situatia aparuta.
Poti rezolva sau cere informatii despre abonamentul tau si in magazinele DIGI aflate in orasul sau localitatea ta. Modul de contact DIGI este expus in cadrul acestui articol tocmai pentru a interactiona mai rapid cu serviciul de asistenta si relatii clienti DIGI Roamania.
Contact pe email DIGI
Conform cu datele obtinute de pe site-ul oficial digi.ro rubrica contact, avem la dispozitie si doua adrese de corespondenta pe email care sunt mentionate mai jos astfel:
- clienti@rcs-rds.ro – Veti primi raspunsuri la orice intrebare legata de probleme, sesizari sau cereri de informatii daca sunteti un client DIGI Romania, acest mail este disponibil pentru absolut toate abonamentele.
- sales@rcs-rds.ro – Pentru vanzari si servicii business acesta este mail-ul pe care trebuie sa il notati in agenda.
Fata de alte companii DIGI mentine serviciul de asistenta si relatii clienti activ non stop cu operatori umani astfel nu avem inca implementata sistemul de chat care de multe ori ingreuneaza accesul la un operator call center.
Abonamente DIGI RCS-RDS
Compania DIGI Romania a revoluționat piața prin oferirea de servicii complete la prețuri competitive, atrăgând milioane de abonați care caută fiabilitate și valoare. In prezent DIGI RCS-RDS are in oferta sa cele mai bune servicii raportate la pretul platit.
Abonamentele Digi Mobil sunt printre cele mai apreciate în rândul utilizatorilor, datorită rețelei extinse și prețurilor accesibile. Digi Mobil oferă o gamă variată de pachete, pornind de la planuri de bază cu minute și SMS-uri nelimitate, până la pachete avansate cu date mobile generoase, chiar și în regim de roaming Digi.
Internetul DIGI Fiberlink este un alt pilon important al ofertei companiei, care furnizează internet de mare viteză la costuri accesibile. Cu viteze de până la 1 Gbps pentru utilizatorii casnici, Digi se poziționează ca un lider în segmentul de broadband.
Digi televiziune prin cablu si satelit oferă o gamă diversificată de canale, inclusiv în format HD și 4K, pentru iubitorii de filme, sport sau documentare. Cu opțiuni precum Digi Online, utilizatorii pot viziona programele preferate oriunde, pe diverse dispozitive, ceea ce adaugă o flexibilitate considerabilă abonamentului de televiziune.
Pentru cei care doresc pachete complete, Digi oferă pachete integrate care combină telefonie mobilă, internet și televiziune, toate la prețuri reduse.
Pentru informatii despre oferta DIGI sau abonamente disponibile poti intra in contact cu echipa de relatii clienti DIGI prin numerele de telefon afisate in cadrul acestui articol de interes general.
Internetul nu functioneaza corect. Nu reusesc sa prin telefonul pentru suport tehnic Digi. Daca ma poate ajuta cineva sa remediez deconectarea de la internet va rog.