PPC suport relatii cu clientii abonati

PPC este furniozorul de energie electrica si gaze care a preluat portofoliul de clienti Enel din Romania. In acest articol analizam modul prin care se poate intra in contact cu serviciul clienti pentru facturi, deranjamente sau contracte noi la PPC.
Contact PPC realtii cu clientii
Pentru a intra in contact cu serviciul clienti PPC Energie poti suna la numarul de telefon: 021. 99.77 sau poti utiliza aplicatia mobila myPPC.
- Call center PPC: 021 9977, disponibil de luni până vineri între orele 8:00 și 20:00;
- Asistență prin serviciul live CHAT;
- Poți contacta echipa de relații cu clienții apelând direct din aplicația myPPC.
Program Relatii clienti
Daca ai nevoie de suport sau informatii despre facturi poti intra in contact cu echipa de asistenta clienti dupa urmatorul program:
- De Luni pana Vineri intre orele 8:00 – 20:00 prin serviciul call center.
Date de contact pentru PPC Energie România
- Telefon: 021 9977 (apel cu tarif normal), disponibil de luni până vineri, între orele 08:00 și 20:00.
- E-mail: contact@ppc.ro
- Adresă sediu: Bulevardul Mircea Vodă, nr. 30, etaj 6, camera 6.8, sector 3, București.
- Magazine fizice: PPC Energie are o rețea de peste 80 de centre de relații cu clienții în toată țara.
- Website oficial: www.ppcenergy.ro
Deranjamente PPC Energie
Deranjamentele electrice la PPC Energie, reprezintă orice situație în care apar probleme sau întreruperi în furnizarea și funcționarea curentului electric. Acestea pot include lipsa totală sau parțială a energiei electrice, fluctuații ale tensiunii, scurtcircuite sau alte defecțiuni în rețeaua electrică.
Deranjamente Call Center PPC 24h/7 – 0800.070.444 (TelVerde, număr apelabil gratuit de pe teritoriul național)
- Arad: 0257 929
- Caraș-Severin: 0255 929
- Hunedoara: 0254 929
- Timiș: 0256 929
- Deranjamente PPC București: 021 9291
- Contact servicii PPC Giurgiu: 021 9291
- Ilfov: 021 9291.
Transmitere index PPC Energie
Pentru a transmite indexul pentru serviciile PPC Energy, poți folosi diverse metode convenabile:
- Sună la Call Center-ul PPC Energie la numărul de telefon 021.9977 (apel cu tarif normal) pentru a transmite indexul. Acest serviciu este disponibil de luni până vineri, între orele 8:00 și 20:00.
- Pentru a folosi numerele de telefon gratuite destinate transmisiei indexului pentru energie electrică sau gaze naturale, asigură-te că ai la îndemână codul de transmitere index PPC Energy.
- Dacă utilizezi aplicația myPPC pe telefonul tău mobil, poți intra în secțiunea Index, introduce noul index și apăsa butonul „Transmite Index”. Această metodă online este sigură și rapidă.
Indiferent de modalitatea aleasă, asigură-te că furnizezi corect indexul pentru a asigura o facturare precisă și eficientă.
Contact facturi PPC Energie
Deseori serviciul de relatii clienti PPC Energie este solicitat cu probleme legate de factura la energia electrica sau indexul trimis in mod eronat. Daca aveti nevoie de suport si asistenta online despre factura PPC Energie iata cateva din elementele pe care le poti gasi pe factura PPC.
Factura PPC Energie iti ofera urmatoarele informatii:
- Detalii despre consum: Acesta include cantitatea de energie electrică consumată în intervalul de facturare și tarifele aplicate pentru această energie consumată.
- Costuri: Factura va include suma totală de plată, care poate fi compusă din mai multe elemente, cum ar fi tariful pentru energia electrică consumată, taxe de distribuție și transport, TVA și alte taxe sau costuri adiționale.
- Informații despre client: Factura va conține, de asemenea, detalii despre client, cum ar fi numele și adresa acestuia, numărul de contract, și alte informații de identificare.
- Date de plată: Se specifică termenul de plată și modalitățile disponibile pentru efectuarea plății.
- Informații suplimentare: Uneori, factura poate conține și alte informații relevante, cum ar fi sfaturi de economisire a energiei sau notificări despre serviciile furnizorului.
Intra in conatct cu cei de la PPC Energy pentru deranjamente servicii, intreruperi sau avarii in reteua de furnizare energie electrica, la numarul de telefon call center: 021 9977.
Despre PPC Energie
PPC Energy este cea mai importantă companie de pe piața de energie din Europa de Sud-Est, cu activități de producție și distribuție de energie electrică, precum și de vânzare de produse și servicii energetice avansate în Grecia, România și Macedonia de Nord.
Cu o capacitate totală de 10,7 GW, este unul dintre principalii producători și furnizori de energie electrică din Grecia și România, deservind 8,7 milioane de clienți, cărora le furnizează peste 35 TWh de energie.
De peste 70 de ani, PPC se află în prima linie a industriei energetice din Grecia, cu un rol esențial în procesul de electrificare a țării, dar și în dezvoltarea economiei naționale. Compania a fost înființată în august 1950 și este listată din 2001 la Bursa de Valori din Atena.
Întrebări frecvente PPC Energie România
Cum pot contacta relațiile clienți PPC Energie?
Poți suna la numărul de telefon dedicat serviciului de relații clienți – 021.9977 sau poti sa trimiti un e-mail pe adresa de contact ulterior mai poti accesa si sectiunea chat online pentru contact relatii clienti PPC.
Cum verific factura mea la PPC Energie?
Facturile pot fi verificate online în contul tău PPC Energie, prin aplicația mobilă sau accesând site-ul oficial. De asemenea, poți primi factura pe e-mail.
Cum plătesc factura PPC Energie?
Ai mai multe variante: plata online din contul tău PPC, internet banking, la terminale de plată (SelfPay, PayPoint), în magazine partenere sau direct la casieriile PPC Energie.
Ce fac dacă nu am primit factura?
Verifică mai întâi contul online sau e-mailul. Dacă tot nu ai primit factura, contactează serviciul clienți pentru a afla situația facturării.
Cum semnalez o problemă cu energia electrică?
Pentru întreruperi de curent sau alte probleme tehnice, trebuie să contactezi direct distribuitorul de energie din zona ta. PPC Energie este furnizorul, nu distribuitorul.
Cum schimb furnizorul de energie electrică?
Dacă vrei să treci la PPC Energie sau să schimbi furnizorul, trebuie să depui o cerere și să urmezi pașii legali pentru transfer. PPC îți poate oferi detalii despre proces.
Pot să îmi schimb planul tarifar?
Da, poți schimba tipul de abonament dacă găsești o ofertă mai avantajoasă. Trebuie să verifici condițiile contractuale și să soliciți schimbarea prin serviciul clienți.
Cum fac o sesizare sau o reclamație?
Poți depune o sesizare online pe site-ul PPC Energie, prin e-mail sau telefonic. În funcție de problemă, echipa de suport îți va oferi o soluție cât mai rapid posibil.
Cum aflu oferta de preț actualizată la energie electrică?
PPC Energie publică periodic ofertele pe site-ul oficial. De asemenea, poți solicita un calcul personalizat prin contactarea serviciului clienți.
Cum e posibil sa nu aveti un numar de contact disponibil si pentru cei care suna din afara tarii?