Contact Glovo Romania – Asistenta si suport

Care sunt metodele pentru a obtine asistenta de la serviciul de relatii clienti Glovo Romania. Facem o analiza asupra datelor de contact Glovo Romania.

Glovo contact relatii clienti Romania

Pentru a interactiona cu echipa de asistenta si suport Glovo din Romania este necesar sa utilizati aplicatia Glovo. In cazul in care nu aveti ultima versiune va recomandam sa analizati magazinele de aplicatii disponibile in sitemul dvs de operare:

Intra in contact cu Glovo Romania

  1. Acceseaza –> aplicatia GLOVO
  2. Derulați în jos până în partea de jos a acestei pagini web.
  3. Uitați-vă în partea de jos a site-ului pentru opțiunea Contact sau Contactați-ne.
  4. Se deschide o nouă pagină unde găsim o listă de opțiuni din care să selectăm. Alegeți varianta pentru care contactați Glovo, astfel încât cei de la Glovo să aibă mai multe informații și astfel să poată oferi o asistență mai bună în acest sens.
  5. Completați câmpurile care sunt afișate pe ecran, cu datele personale (email pe care l-ați folosit pentru plasarea comenzii etc). De asemenea, adăugați informații despre problemă sau îndoiala sau întrebarea dvs. pe care o aveți.
  6. Faceți clic pe butonul de trimitere solicitare sau mesaj
  7. Acum trebuie doar să așteptați ca Glovo să vă contacteze în legătură cu această problemă, lucru care în majoritatea cazurilor se va face prin e-mail, așa că trebuie să fiți cu ochii pe căsuța dvs. de e-mail.

Pana de curand Glovo avea si un serviciul bazat pe call center unde puteai sa suni si sa adresezi anumite intrebari serviciului de asistenta clienti.

Numarul de telefon Glovo?

  1. Subliniem faptul ca, Modalitatea de contact Glovo relatii cu clientii este acum numai pe CHAT LIVE;
  2. Telefon Glovo:  932 266651 numai este valabil pentru interactiunea cu un operator al serviciului de Call center GLOVO.

Anulare comanda GLOVO

Poti anula comanda Glovo insa trebuie sa fii foarte atent intrucat pot sa se aplice anumite taxe.

Cand esti taxat de Glovo daca ai anulat comanda?

Pentru comenzile de mâncare, vei fi taxat în funcție de următoarele condiții.

  1.  Dacă magazinul a acceptat comanda și a început să o pregătească, vei plăti prețul produselor.
  2. Dacă a fost deja alocat un curier pentru comanda ta, vei plăti o taxă de anulare.
  3. Dacă magazinul a acceptat comanda, a început să o pregătească, și un curier a fost alocat pentru livrare, vei plăti prețul produselor și o taxă de anulare.
  4. Dacă curierul ajunge în zona de livrare și finalizează comanda, vei plăti prețul produselor și taxa de livrare. Reține: comenzile de mâncare nu pot fi returnate.

Pentru incidente, intrebari sau alte solicitari recomandam sa discutati cu un reprezentant Glovo Romania prin metodele de contact identificate in cadrul acestui articol.

Lasă un comentariu